Uslovi korišćenja, dostave, odustanak od kupovine

USLOVI  KUPOVINE
Posetom i kupovinom na internet prodavnici „Fashion Hunter“ prihvatate Uslove kupovine koji su navedeni u daljem tekstu.  Molimo Vas da ih pažljivo pročitate. Internet prodavnica „Fashion Hunter“ zadržava pravo da izmeni i dopuni uslove korišćenja i kupovine bez prethodnog obaveštavanja.
 
Opisi proizvoda
Internet stranica “Fashion Hunter“  nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće. Takođe,  “Fashion Hunter“  ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo vam vratiti novac.
 
Cene proizvoda
Sve cene proizvoda navedene na sajtu sa uračunatim PDV-om. “Fashion Hunter“  se obavezuje da će prihvatiti svaku cenu po kojoj ste napravili narudžbenicu bez obzira da li se cena proizvoda promenila nakon kreiranja narudžbenice. “Fashion Hunter“  ima pravo da otkaže narudžbenicu uz slanje email obaveštenja potrošaču ukoliko je došlo do grube greške prilikom postavljanja cene na sajtu, npr. umesto 10 000 je navedena cena 100 din, i sl.
 
Radno vreme
Online prodavnica “Fashion Hunter“ radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.
 
Promena (ažuriranje) podataka na sajtu
“Fashion Hunter“  zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci nemaju pravo da jednostrano menjaju uslove korišćenja, a svaka eventualna izmena je nevažeća osim u slučaju da se obe strane saglase pisanim putem.
 
Ostalo
Delimična ili potpuna neprimenjivost ili nezakonitost određene odredbe ovih Uslova korišćenja, neće uticati na punovažnost ostalih odredbi koje ostaju na snazi u celini. Neprimenjiva ili nezakonita odredba će biti zamenjena drugom odgovarajućom odredbom. Saglasni ste da vaša prava i obaveze proistekle iz ovih Uslova korišćenja ne možete preneti na treća lica bez izričitog pismenog odobrenja “Fashion Hunter”
 
NARUČIVANJE PROIZVODA
Poručivanje željenog/žejenih proizvoda možete izvršiti direktnom registracijom preko sajta, poručivanje putem telefona ili na društvenim mrežama Facebook I Instagram.
 
Poručivanje proizvoda registracijom na internet prodavnici  „Fashion Hunter“  može se obaviti praćenjem sledećih koraka:

  1. Odabir željenog/željenih  proizvoda
  2. Pregled korpe
  3. Popunjavanje ličnih podataka
  4. Izbor načina plaćanja
  5. Pregled narudžbenice i plaćanje

Ukoliko umesto registracije, odaberete opciju "brza kasa" svi ovi koraci će Vam takođe biti dostupni. Opcija "brza kasa" ne podazumeva registraciju na sajt www.fashionhunter.rs

Odabir željenog/željenih  proizvoda
Svi proizvodi sa našeg sajta su podeljeni u kategorije, pregledom kategorija možete pogledati celokupnu našu ponudu. Klikom na dugme „Dodaj u korpu“  započinjete proces poručivanja.  Nakon što ste dodali proizvod u korpu slobodno možete nastaviti sa daljom pretragom prodavnice. U korpu možete dodati svaki proizvod koji imamo na stanju.
 
Pregled korpe
Nakon što ste se izabrali željen/željene proizvode, klikom na dugme „Korpa“ možete pregledati i izvršiti izmene svih proizvoda koje ste prethodno stavili u nju.
Popunjavanje ličnih podataka
 
Ovaj korak sadrži unos svih Vaših ličnih podataka, kao i podataka vezanih sa samu dostavu. Potrebno je da unesete tačnu adresu na koju želite da se izvrši isporuka. U ovom delu je jako bitno da budete što precizniji da bi Vas kurir lakše pronašao i da ne bi bilo kašnjenja sa isporukom. Preuzimanje pošiljke je moguće isključivo putem kurirske službe.
 
Izbor načina plaćanja
Internet stranica „Fashion Hunter“  nudi nekoliko načina za plaćanje a to su:

  • Plaćanje pouzećem
  • Plantnim karticama
  • Uplatom na šalterima banke ili pošte
  • Post net uputnicom
  • Putem e-bankinga
  • Nalogom za prenos novčanih sredstava(isključivo za pravna lica)


Svaki od navedenih načina biće prezntiran  i objašnjeni u delu  „Načini plaćanja“.
 
Pregled narudžbenice i plaćanje
Pre slanja Vaše porudžbenice potrebno je još jednom da pregledate sva polja koja ste popunili i klikom na dugme „Potvrđujem i pošalji“  ona se kreira. Potvrdu Vaše porudžbenice dobićete na prethodno unet email adresu.
Nakon toga dobićete automatsku email obaveštenje potvrde porudžbine, a email porukom ćemo Vas kontaktirati u slučaju da poručeni artikal ne možemo da obezbedimo. Trudimo se da artikle koji su ponuđeni na sajtu imamo dovoljno na stanju u svim veličinama, ali zbog dinamičnosti tržišta postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u našem magacinu u traženoj veličini. Ova napomena se prvenstveno odnosi na modele koji su duže vreme u prodaji. Ukoliko se dogodi ovakav slučaj naša prodajna služba će Vas o tome obavestiti email porukom i ponuditi vam alternativu.
 
Praćenje status narudžbenice na stranici “Moj nalog”
 
Stranica "Moj nalog" vam je dostupna nakon uspešne registracije. Ona je vidljiva samo vama i na njoj možete ažurirati svoje registracione podatke i pratiti statuse svojih narudžbenica. Nakon kreiranja, narudžbenice će se pojaviti na stranci "Moj nalog". Ovde možete ponovo pogledati sve detalje narudžbenice i preuzeti predračun. Takođe, na istoj stranic možete pratiti u kojem statusu je vaša narudžbenica, npr.: nakon kreiranja narudžbenice status će biti "čeka se uplata", čim se registruje vaša uplata na našem računu status će biti promenjen u "u pripremi (plaćeno)" što znači da je uplata evidentirana i da se pošiljka priprema. U trenutku predaje vaše pošiljke kurirskoj službi koja vrši dostavu, status pošiljke će biti promenjen u "poslato". To znači da će vam sutradan kurir doneti pošiljku. Na kraju kada pošiljku primite, status će postati "uručeno". Takođe, sve promene statusa narudžbenice je praćeno i email obaveštenjima koja ćemo vam slati na email adresu koju ste ostavili prilikom registrovanja.


NARUČIVANJE TELEFONOM


Ukoliko iz bilo kog razloga niste u mogućnosti da naručite željene proizvode putem sajta na raspolaganju vam je naručivanje telefonom. Na stranici svakog proizvoda nalazi se link "Naručivanje telefonom". Kliknite na njega i upoznajte se sa podacima koje je potrebno da saopštite operateru prilikom kreiranja narudžbenice. Radno vreme službe telefonske prodaje je radnim danima od 10:00 - 12:00 h. Za naručivanje telefonom je takođe neophodno da posedujete email adresu. Naručivanje telefonom ne podrazumeva plaćanje platnim karticama.
 
NAČINI PLAĆANJA


Internet prodavnica “Fashion Hunter“ podržava sledeće načine kupovine:

  • Plaćanje pouzećem
  • Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje prilikom dostave narudžbenice kuriru. Plaća se isključivo gotovinom.
  • Ovaj način plaćanja podrazumeva da se nakon potvrde narudžbenice sredstava rezervišu na Vašoj kartici. Sredstva se skidaju sa Vaše kartice kada se proizvod/proizvodi  spreme za slanje, odnosno predaju kurirskoj službi . Odustajanje od poručivanja moguće je od trenutka skidanja novca sa kartice.
  • Plaćanje na šalterima banke ili pošte. Ukoliko ne izvršite željenu uplatu, Vaša porudžbina će biti poslata sa opcijom plaćanja pouzećem.
  • Ovaj način podrazumeva plaćanje preko uplatnice na šalteru banke ili pošte I to uz opštu uplatnicu koju ćete dobiti kreiranjem I potvrdom narudžbenice.
  • E-bankigom
  • Ovaj način podrazumeva plaćanje e – bankingom sa detaljima koje ćete dobiti kreiranjem I potvrdom narudžbenice. Sve detalje ćete dobiti automatski na email. Ukoliko ne izvršite željenu uplatu, Vaša porudžbina će biti poslata sa opcijom plaćanja pouzećem.


  • ISPORUKA
    Isporuka u Srbiji (mora da se razdvoji po načinu plaćananja).
  • Isporuku pošiljki naručenih preko Internet stranice „Fashinon Hunter“ vrši kurirska služba POST EXPRESS (POŠTA SRBIJE) i moguća je na teritoriji Srbije.
  • Poručeni proizvod biće poslat putem Pošte Srbije u roku od 1-7 RADNIH DANA, a ne računajući dan poručivanja. Prilikom predaje vaše pošiljke kurirskoj službi poslaćemo vam email obaveštenja da smo pošiljku poslali. To znači da će kurir sa pošiljkom biti sutradan na vašoj adresi, osim u slučaju manjih opština za koje nije predviđena svakodnevna dostava putem POST EXPRESS-a ili putem neke druge kurirske službe. Ukoliko proizvod ima opciju "brzo slanje radnim danima" slanje će se desiti u roku od 24h (radnih časova) iz našeg magacina putem Post express-a. Dostava je predviđena (ali ne i zagarantovana sutradan ukoliko je radni dan. Isporuka sutradan putem Post express-a nije garantovana sutradan za ruralna mesta i sela. Dostava se vrši kurirskom službom Post express-a (Pošte Srbije) ili D-express službom (u trenutcima štrajka Pošte Srbije), a o čemu ćete biti obavešteni na dan slanja. Nakon izveštavanja Vaš paket se čuva u pošti 5 radnih dana.
  • Troškovi dostave se plaćaju za sve kupovine i iznose 300,00RSD i ne zavise od težine. Troškove dostave plaćate kuriru zajedno sa otkupninom pošiljke.  
  • Kuriri Post express-a će pokušavati isporuku od 8h do 18h, te Vas molimo da u tom vremenu budete na toj adresi ili da obezbedite nekoga ko će pošiljku preuzeti umesto Vas. Ukoliko Vas ne pronađe na priloženoj adresi, kurir ostavlja kontakt formu putem Viber-a ili SMS-a sa informacijama gde možete podići Vašu porudžbinu. Ukoliko obaveštenje ne zaprimite, Vaš paket će se nalaziti u pripadajućoj pošti pet radni dana, a ne računajući praznike i neradne dane. U polju  komentar prilikom pravljenja porudžbine  potrebno da upišete sve napomene bitne za dostavu. Vaša pošiljka će se nalaziti u pripadajućoj pošti našeg partnera Pošte Srbije 5 dana od trenutka slanja. U slučaju slanja Daily express kurirskom službom dostava se pokušava dva puta. Sa obe kurirske službe imamo zaključene Ugovore.
  • Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija ili kesa značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite putem mail-a ili kontakt telefona.


Pravila zamene i povrata robe
Uslovi i odredbe iz odeljka Zamena i povrat robe odnose se na sve proizvode kupljene putem FASHIONHUNTER internet prodavnice. Svaki povrat može se obaviti isporukom proizvoda u internet prodavnicu FASHIONHUNTER, gde se obavlja zamena ili povrat sredstava.


Ako se Kupac predomisli i odluči da vrati ispravan i nekorišćen proizvod, Kupac je obavezan da se obrati FASHIONHUNTER Službi za potrošače radi organizovanja prikupljanja tih proizvoda i to slanjem mail-a na info@fashionhunter.rs


Kupac je saglasan da vrati nekorišćene proizvode u izvornom stanju i u pripadajućoj ambalaži. Ako Kupac vraća proizvode zato što se predomislio, troškove vraćanja proizvoda robe snosi sam.
Ako uslovi za vraćanje proizvoda nisu ispunjeni, FASHIONHUNTER ima pravo da odbije povraćaj novca ili da ponudi zamenu ili FASHIONHUNTER poklon/vaučer/vrednosnu karticu.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača kupovina putem naše onlajn prodavnice smatra se prodajom na daljinu. Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod isporučen, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz članova 33 i 34 Zakona o zaštiti potrošača ("Službeni glasnik RS", br. 88/2021.). Jednostranim raskidom kupac se oslobađa ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povrata robe i novca. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca.


FASHIONHUNTER proizvod kupljen putem FASHIONHUNTER internet prodavnice može se vratiti u roku od 14 dana od kupovine bez objašnjenja, a Kupac može dobiti novac natrag ako je proizvod nekorišćen i u originalnom pakovanju.


Pravilima vraćanja kupljenih FASHIONHUNTER proizvoda omogućujemo kupcima da vrate proizvod bez dodatnog objašnjenja uz povraćaj punog iznosa, ako im kupljeni proizvod iz bilo kog razloga ne odgovara.


Zakon o zaštiti potrošača isključuje pravo kupca da odustane od ugovora u slučaju isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga, kao što su kupaći kostimi. 


Proces započinje slanjem Online zahteva, odnosno slanjem putem mail-a na info@fashionhunter.rs
- Zatim popunite obrazac Odustanak od ugovora o kupoprodaji. Popunjen obrazac spakujte zajedno sa artiklom koji vraćate. Fiskalni račun koji ste dobili uz paket je neophodan prilikom povrata paketa. To može biti i kopija istog.
- Artikal koji vraćate neophodno je vratiti isključivo putem kurirske službe preko koje ste i zaprimili paket. Nakon slanja je potrebno da nas obavestite da ste poslali proizvod sa brojem pošiljke.
Napomena: Artikal koji vraćate mora biti adekvatno spakovan i obezbeđen sa vaše strane.
Obuća: Originalna kutija od proizvoda ne sme biti zalepljena lepljivom trakom, mora obavezno biti obezbeđena dodatnom ambalažom (npr. upakovana u dodatnu kesu, kutiju,...) kako se ne bi oštetila u transportu. U protivnom nismo odgovorni za Vaš povrat.
Po prijemu proizvoda utvrdiće se da li je isti ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je roba vraćena u ispravnom stanju iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, biće vraćen najkasnije u roku od 14 dana od prijema proizvoda. U slučaju da je proizvod vraćen trgovcu oštećen ili u neispravnom stanju kupac je isključivo odgovoran i trgovac će odbiti vraćanje novca, a proizvod će biti vraćen kupcu o njegovom trošku.

Imate pravo da vratite neki od artikala iz narudžbine ili sve njih iz bilo kog razloga, tako što ćete nas obavestiti o tome u roku od 14 dana od prijema narudžbine. Povrat novca ćemo izvršiti za sve vraćene artikle, pod uslovom da ih vratite u istom stanju u kom su bili kada ste ih i sami primili. Ako se artikal vrati u oštećenom stanju, OPRAN, ako je zaprljan, menjan ili nošen (osim prilikom isprobavanja), imamo pravo da izvršimo umanjenje povrata novca u iznosu koji odgovara umanjenoj vrednosti artikla ili da odbijemo povrat novca. Stoga pažljivo rukujte proizvodima.

Troškove prenosa novca na kupčev račun snosi kupac u iznosu od 50RSD. Cena će biti oduzeta od sume koja se vraća.

Izjava o odustanku je dostupna na sajtu prodavca www.fashionhunter.rs i može se slobodno preuzeti kao trajni nosač zapisa.

IZJAVA O ODUSTANKU: LINK KA IZJAVI


Šta se ne smatra odustankom od ugovora u smislu čl. 28 Zakona o zaštiti potrošača:


Ukoliko kupac nakon što je naručio određeni artikal putem Fashin Hunter Internet prodavnice i poružbenica mu je potvrđena od strane prodavnice ne preuzme pošiljku, nakon dva pokušaja dostavljanja od strane kurirske službe sa kojom FH BRAND ima zaključen Ugovor o pružanju ekspresnih usluga u unutrašnjem saobraćaju, smatra se da kupac nije odustao od ugovora u smislu čl. 28 Zakona o zaštiti potrošača. U skladu sa Zakonom o obligacionim odnosima, ukoliko kupac ne preuzme naručene artikle, ugovor o prodaji se raskida zbog povrede ugovorne obaveze preuzimanja stvari i isplate kupoprodajne cene od strane kupca, te prodavac ima pravo na naknadu štete koju zbog toga trpi, prema opštim pravilima o naknadi štete. Obaveza naknade štete se smatra dospelom od trenutka nastanka štete. Dakle, u slučaju nepreuzimanja pošiljke, kupac je dužan da prodavcu naknadi nastalu štetu, u visini troškova transporta u iznosu od 500,00rsd.


U cilju izvršenja povrata ili zamene poručenog, kupci treba da kontaktiraju prodavca putem telefona +38163436011 ili slanjem e-mail-a sa svojim ličnim podacima (ime i prezime i kontakt telefon) i brojem porudžbine na e-mail adresu info@fashionhunter.rs

PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJE


Član 1
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.fashionhhunter.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor. Proces započinje obaveznim slanjem mail-a na info@fashionhunter.rs.


Član 2
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu www.fashionhhunter.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.


Član 3
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od 24 meseca od dana kupovine.
Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.
Član 4
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti poštom.


Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan da plati troškove dostave, a uz sledeće ispunjene korake:
    - u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
    - proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju
    - dostavi račun
    - dostavi potpisani nalog za ispravku.


Član 5
Kupac nema pravo na prigovor ako je:
    - propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika;
    - nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih;
    - kupio proizvod na rasprodaji;
    - kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni;
    - promenio odluku o izboru atrikla.


Član 6
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.


Član 7
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:
- zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod;
- vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu;
- otklanjanje nedostatka na proizvodu.


Član 8
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu će novac biti uplaćen na tekući račun. Kupac koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, FH BRAND je u obavezi da povraćaj vrši preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedene načine i nije moguće poslati novac po kuriru u gotovini.
Član 9
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.


IZJAVA O ZAŠTITI PRIVATNOSTI
 
Online prodavnica “Fashion Hunter“ se obavezuje da će čuvati privatne podatke svih svojih korisnika. Prikupljaju se samo osnovni podaci neophodni za poslovanje i informisanje korisnika sajta, a sve u skladu sa dobrim poslovnim običajima I u cilju pružanja kvalitetne usluge.
Svi podaci korisnika tretiraju se kao visoko poverljivi I strogo se čuvaju, a dostupni su samo zaposlenima kojima su neophodni da bi pružili kvalitetnu uslugu. Svi zaposleni Internet prodavnice “Fashion Hunter” u obavezi su da se pridržavaju načela zaštite privatnosti. Lični podaci korisnika neće biti dostupni trećim licima bez prethodnog korisnikovog  pristanka.


POLISA PRIVATNOSTI


Ovom Polisom privatnosti uređuje se svrha i način obrade podataka o ličnosti koje kompanija  Jelena Mitrović PR FH BRAND kao rukovalac prikuplja od korisnika sajta www.fashionhunter.rs  (u daljem tekstu: sajt).
Polisa privatnosti se odnosi na sajt i sve kanale digitalnog marketinga povezane sa njim.
 
Značenje izraza
U skladu Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti „Službeni glasnik RS“, br. 87/2018 (u daljem tekstu: ZZPL) sledeći izrazi imaju sledeće značenje:
 - „podatak o ličnosti" (u daljem tekstu: podatak o ličnosti ili lični podatak) je svaki podatak koji se odnosi na fizičko lice čiji je identitet određen ili odrediv, neposredno ili posredno, posebno na osnovu oznake identiteta, kao što je ime i identifikacioni broj, podataka o lokaciji, identifikatora u elektronskim komunikacionim mrežama ili jednog, odnosno više obeležja njegovog fizičkog, fiziološkog, genetskog, mentalnog, ekonomskog, kulturnog i društvenog identiteta;
- "obrada podataka o ličnosti" je svaka radnja ili skup radnji koje se vrše automatizovano ili neautomatizovano sa podacima o ličnosti ili njihovim skupovima, kao što su prikupljanje, beleženje, razvrstavanje, grupisanje, odnosno strukturisanje, pohranjivanje, upodobljavanje ili menjanje, otkrivanje, uvid, upotreba, otkrivanje prenosom, odnosno dostavljanjem, umnožavanje, širenje ili na drugi način činjenje dostupnim, upoređivanje, ograničavanje, brisanje ili uništavanje;
 - "rukovalac" je fizičko ili pravno lice, odnosno organ vlasti koji samostalno ili zajedno sa drugima određuje svrhu i način obrade;
 - "pseudonimizacija" je obrada na način koji onemogućava pripisivanje podataka o ličnosti određenom licu bez korišćenja dodatnih podataka, pod uslovom da se ovi dodatni podaci čuvaju posebno i da su preduzete tehničke, organizacione i kadrovske mere koje obezbeđuju da se podatak o ličnosti ne može pripisati određenom ili odredivom licu.
 
Rukovalac
Za obradu ličnih podataka korisnika sajta (u daljem tekstu: korisnici) kao rukovalac odgovora:
Jelena Mitrović Pr FH BRAND
MB: 65962250
PIB: 112225471
e-mail adresa: info@fashionhunter.rs
 
Vrste ličnih podataka
FH BRAND rukovodi obradom onih ličnih podataka, koje mu korisnici daju prilikom posete sajtu. U zavisnosti od svrhe nameravane obrade, vrste podataka o ličnosti u pitanju obuhvataju sledeće lične podatke: ime, prezime, e-mail adresu, šifru, adresu stanovanja, datum rođenja, pol, zanimanje, podatke o kupovinama (plaćanju, kupljenim artiklima, narudžbinama, povraćajima proizvoda itd.) i kontakt podatke (broj fiksnog ili mobilnog telefona).


U principu FH BRAND prikuplja samo one podatke koje mu korisnici dobrovoljno daju i koji su nužni za ostvarivanje svrhe konkretne obrade.
 
Svrha obrade ličnih podataka
FH BRAND  prikuplja i obrađuje lične podatke u sledeće svrhe:
 - upravljanje nalozima registrovanih korisnika sajta; 
 - izvršenje kupoprodajnih ugovora;
 - rešavanje zahteva kupaca (za: zamenu artikala, odustanak od kupoprodajnog ugovora,  reklamaciju);
 - slanje newsletter-a (periodičnih sms/viber i email poruka) korisnicima koji su izrazili želju da ih primaju o temama iz opsega njihovih interesovanja;
 - pružanje informacija o proizvodima iz prodajnog asortimana FH BRAND-a;
 - personalizaciju iskustva korisnika;
 - unapređenje sajta i prilagođavanje sadržaja potrebama korisnika;
 - realizacija promocija, takmičenja, istraživanja ili drugih aktivnosti u okviru sajta;
 - rešavanje molbi, pitanja i/ili drugih zahteva korisnika i
 - unapređenje usluga FH BRAND.


Korsinik koji FH BRAND  poveri lične podatke trećih lica jemči da su ta treća lica upoznata da će njihovi lični podaci biti upotrebljeni i da su saglasna sa svrhom i načinom njihove obrade.
 
Pravni osnov obrade ličnih podataka korisnika 


U zavisnosti od svrhe prikupljanja i obrade, pravni osnov za obradu ličnih podataka korisnika može da bude njihov pristanak (saglasnost), izvršenje ugovora odnosno usluge koja je tražena, poštovanje zakonskih propisa koji nalažu obradu ličnih podataka korisnika i/ili legitimni (opravdani) interesi  FH BRAND-a (obrada kao što je ona u cilju: upravljanja i održavanja ugovornog odnosa, odgovaranja na posebne zahteve, traženja povratnih informacija od korisnika kako bi se poboljšao sajt i proizvodi, kao i u cilju preduzimanja drugih opštih marketinških aktivnosti), osim ako su nad tim interesima pretežniji interesi korisnika i osnovna prava i slobode odnosno interesi i osnovna prava i slobode lica na koje se podaci odnose, a koji zahtevaju zaštitu podataka o ličnosti, posebno ako je lice na koje se podaci odnose maloletno.


Legitimni interes FH BRAND-a podrazumeva one slučajeve prikupljanja i obrade, koje korisnik zainteresovan za proizvode FH BRAND-a može u redovnom toku stvari da očekuje, kao i one kada je obrada nužna bez izričitog pristanka korisnika.
FH BRAND obrađuje lične podatke za ostvarivanje prava i obaveza iz sklopljenih ugovora o kupoprodaji preko Internet stranica (dalje: Online kupovina).
Lični podaci koje prikupljamo od Vas su: ime i prezime, elektronska adresa, adresa (ulica, kućni broj, poštanski broj, mesto, država), broj telefona. Sve vaše lične podatke dobijamo direktno do Vas.
Obradu vaših podataka vršimo za svrhu omogućavanja i izvršavanja vaše online kupovine putem naših Internet stranica. Prilikom korišćenja usluge Online kupovine Društvo obrađuje Vaše podatke o ličnosti u svrhu:

  • realizacije porudžbine i dostavljanja informacija o statusu porudžbine (npr. obaveštenje kupca o vremenu dostave, odgovaranje na eventualne zahteve u vezi narudžbine i sl.); omogućavanja kupcima podnošenje reklamacija i povrata; pohranjivanja bilo kojeg popisa liste želja, koje korisnici Internet stranica mogu kreirati; otkrivanja i/ili sprečavanja zloupotrebe ili prevare.

Naše Internet stranice uključujući i odeljak za Online kupovinu možete koristiti u svojstvu “Registrovanog korisnika” ili “Neregistrovanog korisnika”. Za registraciju i otvaranje korisničkog profila potrebni su nam sledeći lični podaci: Ime i prezime, e-mail adresa, broj telefona, adresa i mesto prebivališta, poštanski broj, pol. FH BRAND nema pristup lozinkama, tako da je korisnik isključivo odgovoran za zaštitu svoje lozinke. Svaki korisnik odgovara za tačnost i istinitost svih informacija koje je dao i garantuje da će svojim profilom upravljati lično, odnosno preko lica koje ovlasti.
Društvo čuva podatke do opoziva ili odjave profila u skladu sa zakonskom regulativom Republike Srbije. Korisnik se može odjaviti u bilo kom trenutku, slanjem pisanog obaveštenja odgovarajuće sadržine u elektronskoj formi na e-mail adresu info@fashionhunter.rs, s tim da e-mail mora biti poslat sa elektronske adrese sa koje se korisnik prijavio kao registrovani korisnik, ili slanjem dopisa na adresu sedišta rukovaoca. Nakon deaktivacije Društvo će čuvati vaše podatke u roku od 6 meseci od dana deregistracije, u cilju rešavanja eventualnih reklamacija iz prethodnog perioda.
U cilju uspešnog obrađivanja narudžbine od strane “Neregistrovanog korisnika” potrebni su nam sledeći lični podaci: ime i prezime, e-mail adresa, adresa i mesto prebivališta odnosno adresa isporuke, poštanski broj i kontakt telefon. Ukoliko ne pružite tražene podatke, Društvo verovatno neće moći da obradi vašu porudžbinu i dostavi vam naručenu robu. Svaki korisnik odgovora za tačnost podataka koje je uneo.
Takođe FH BRAND je dužan po osnovu propisa koji regulišu oblast zaštiti potrošača da kupcima obezbedi mogućnost ulaganja reklamacija na kupljene proizvode. U tom slučaju, prilikom ulaganja reklamacije od Vas kao kupca možemo da uzmemo podatke o imenu i prezimenu, broju telefona, e-mail adresi i/ili kućnu adresu, ukoliko je potrebno npr. slanje robe ali i druge podatke u zavisnosti od načina okončanja postupka reklamacije kao što je broj tekućeg računa (zbog vraćanja iznosa vrednosti kupljene robe) i druge podatke ukoliko su potrebni radi ispunjenja obaveza FH BRAND-a u vezi sa postupkom rešavanja reklamacije a koje obaveze proizilaze iz finansijskih i/ili poreskih propisa. Podatke prikupljenje na ovaj način koristimo isključivo radi rešavanja i odgovaranja na Vaše reklamacije.
Pravni osnov za obradu ovih podataka je član 12, stav 1 tačka 2) i 3) Zakona imajući u vidu izvršenje ugovornih obaveza odnosno pravnih obaveza.
FH BRAND će uvek nastojati da za obradu podataka o ličnosti pribavi pristanak korisnika, a rukovodiće se legitimnim interesom samo onda kada je to nužno i u interesu korisnika.
Podaci o ličnosti kao što su: ime, prezime, e-mail adresa, šifra, adresa stanovanja, datum rođenja, pol, zanimanje i kontakt podaci (broj fiksnog ili mobilnog telefona) prikupljeni prilikom kreiranja korisničkih naloga na sajtu obrađuju se na osnovu pristanka korisnika i/ili legitimnog interesa FH BRAND-a. Prilikom kreiranja naloga na sajtu obrada podataka korisnika je nužna u svrhu upravljanja  njihovom registracijom. Tada, rukovodeći se svojim legitmnim interesom FH BRAND-a, može obrađivati lične podatke korisnika smatrajući da je registracijom odnosno korišćenjem sajta izrazio interesovanje za dalje ponude i u tom smsilu može sačuvati listu proizvoda za koje je korisnik izrazio interesovanje ili koje je kupio.
Prilikom kupovine proizvoda putem sajta neophodno je krerati nalog na sajtu pa u skladu sa tim FH BRAND-a od korisnika prikuplja sledeće podatke ime, prezime, e-mail adresu, šifru, adresu stanovanja i kontakt podatke (broj fiksnog ili mobilnog telefona). Osnov za prikupljanje podataka prilikom kupovine proizvoda je izvršenje ugovora, odnosno ugovorne obaveze i pristanak korisnika.

Obrađujemo one lične podatke koje ste nam Vi dali prilikom ostvarenja inicijalnog kontakta, prilikom kasnije komunikacije (npr. kroz telefonski poziv, e-poštu, itd.), prilikom posete internet stranici ili profilima na društvenim mrežama, kao i one lične podatke koji su proizašli iz naše poslovne saradnje, a koji uključuju Vaše identifikacione podatke (ime i prezime), Vaše komunikacijske podatke (kontakt telefon, e-mail, adresa...), Vaše dodatne podatke potrebne za realizaciju našeg poslovnog odnosa (podaci o kupljenim proizvodima, broj lične karte, broj bankovnog računa....).

Vaše podatke obrađujemo u skladu sa utvrđenom svrhom, a kako bismo odgovorili na vaš upit. Pravni osnov za obradu podataka je član 12, stav 1 tačka 6) Zakona o zaštiti podataka o ličnosti (legitimni interes). Naš i istovremeno vaš (legitimni) interes za ovakvu obradu podataka proizilazi iz potrebe da odgovorimo na vaša pitanja, ukoliko je neophodno da rešimo postojeće probleme i kako bi time obezbedili vaše zadovoljstvo kao našeg kupca ili kao korisnika naše internet stranice.


FH BRAND traži pristanak za obradu ličnih podataka korisnika  pre nego što počne da im šalje newsletter-e. U slučaju da korisnik izrazi želju da prima newsletter-e FH BRAND od njega prikuplja podatke kao što su: e-mail adresa i telefon. Korisnik može da prestane da prima newsletter-e izborom opcije - odjavi se koja se nalazi u svakoj poruci koju je primio nakon čega mu FH BRAND neće više slati poruke takve sadržine niti će po tom osnovu obrađivati lične podatke korisnika. 
FH BRAND  može da sačuva podatke i onog korisnika koji je opozvao pristanak isključivo u svrhu dokazivanja da je obrada pre opozivanja njegovog pristanka bila izvršena u skladu sa zakonom.


Rok čuvanja podataka o ličnosti
FH BRAND  pohranjuje i čuva podatke korisnika samo onoliko dugo koliko je to potrebno da se ostvari svrha konkretne obrade, to jest:
 - lični podaci koji se obrađuju u svrhu upravljanja nalogom korisnika sajta čuvaju se za sve vreme za koje je korisnik registrovan na sajtu;
 - lični podaci koji se obrađuju u cilju izvršenja kupoprodajnog ugovora za proizvode koje je korisnik kupio čuvaju se onoliko dugo koliko je potrebno da se ostvari kupoprodaja, uključujući i vreme potrebno da se postupi po zahtevima za odustanak od kupoprodajnog ugovora odnosno za zamenu artikala, osim u slučaju izričitog zahteva korisnika da se podaci izbrišu pre isteka navedenih rokova u kom slučaju će oni biti pseudonimizirani;
 - lični podaci koji se obrađuju u svrhu postupanja po izjavljenim reklamacijama čuvaju se onoliko dugo koliko je potrebno da se reši reklamacija;
 - prilikom obraćanja korisnika FH BRAND lični podaci se čuvaju u roku potrebnom za obradu upita odnosno dok korisnik ne zatraži njihovo brisanje;
 - lični podaci koji se obrađuju u svrhu dostavljanja podsetnika i obaveštenja ili direktnog oglašavanja FH BRAND  zadržava sve dok se korisnik ne odjavi  odnosno dok ne opozove svoj prisatnak i
 - lični podaci prikupljeni preko cookies-a (kolačića) čuvaju se dok služe svrsi.


Lične podatke korisnika FH BRAND može da čuva i nakon proteka napred navedenih rokova čuvanja u sledeće svrhe: izvršavanja zakonskih obaveza ili zaštite prava FH BRAND-a (pred sudovima ili drugim nadležnim organima), u skladu sa važećim propisima ili prikupljanja statističkih podataka i vođenja evidencija.
FH BRAND će sve lične podatke korisnika koji se ne koriste više ni za jedan od navedenih zakonitih načina obrade izbrisati iz svojih sistema za pohranjivanje i čuvanje. 


Molimo Vas da sva pitanja i zahteve vezane za Vaša prava, u pisanom obliku i potpisane šaljete na info@fashionhunter.rs. Na Vaš zahtev ćemo odgovoriti odmah, a najkasnije u roku od mesec dana, osim ako izuzetna složenost pojedinačnog slučaja ne zahteva produženje navedenog roka. Da bismo Vas zaštitili kao titulara ličnih podataka, potrebno je da se na odgovarajući način identifikujete kao podnosilac prijave, koji će za Društvo predstavljati jemstvo da lične podatke daje njihovom vlasniku.
 
Ko ima pristup ličnim podacima korisnika
U zavisnosti od svrhe obrade ličnih podataka korisnika određenih ovom polisom i u meri u kojoj je to nužno radi njenog ostvarivanja lični podaci korisnika su dostupni zaposlenima u FH BRAND-u  i pouzdanim trećim licima koja „FH BRAND-u pružaju usluge u vezi sa obavljanjem njegove delatnosti, kao što su:
 - marketinške agencije;
 - lica koja FH BRAND-u pružaju uslugu isporuke proizvoda (usluge pošte, kurirske službe) i
 - lica koja FH BRAND-u pružaju usluge u vezi sa podrškom kupcima.


Svi navedeni primaoci su obavezni da usklade svoje poslovanje sa ZZPL-om odnosno da preduzmu sve potrebne tehničke, organizacione i kadrovske mere kako bi zaštitili lične podatke korisnika. U slučajevima kada je FH BRAND rukovalac ličnih podataka, a njihovu obradu po njegovom nalogu vrši neko treće lice kao obrađivač, ugovorne strane su u obavezi da zaključe poseban ugovor o zaštiti podataka o ličnosti kojim se uređuju svi bitni aspekti obrade podataka o ličnosti. Zaštita ličnih podataka korisnika od strane tih trećih lica mora da bude na istom nivou kao i zaštita koju pruža FH BRAND.


Lični podaci korisnika mogu biti otkriveni i državnim organima kada je FH BRAND  na to obavezan zakonom, odnosno kada je dužan da to učini u skladu sa važećim propisima ili u cilju zaštite svojih prava i interesa i prava korisnika kao kupaca.


Društvene mreže

Podatke na društvenim mrežama velikim delom obrađuje sam operater, i na taj deo nemamo uticaj.

Detaljnije informacije o obradi podataka od strane operatera platforma društvenih mreža i o mogućnostima prigovora možete pronaći u njihovim pravilima o zaštiti podataka:

Podatke prikupljene na društvenim mrežama obrađujemo u svrhu informisanja potrošača o aktuelnim promocijama i ponudama, a u cilju interakcije i unapređenja odnosa sa pratiocima.

Podake prikupljene na društvenim mrežama na osnovu pristanka kao što su komentari, video snimci, slike, lajkovi, objavljuje operater. Tehnomanija ove podatke ne deli sa trećim licima i zadržava pravo brisanja nezakonitih sadržaja, komentara mržnje, eksplicitnog sadržaja i podataka koji predstavljaju krivično delo.

Sa operaterom društvene mreže delom postoji odnos u skladu sa čl. 45 Zakona (zajednička odgovornost):

Za metode web praćenja koje operater platforme društvene mreže omogućava, operater i mi smo zajednički odgovorni. Web praćenje (webtracking) može pritom da usledi i nezavisno od toga da li ste na platformu društvene mreže prijavljeni ili registrovani. Kao što smo već napomenuli, nažalost samo ograničeno možemo da utičemo na metode web praćenja operatera, na primer ne možemo da ih isključimo.

Pravni osnov za metode web praćenja je legitiman interes, koji se sastoji u tome da se platforma društvene mreže i konkretna fan stranica (fan-page) optimizuju.

Koliko dugo čuvamo Vaše podatke?

Lične podatke čuvamo onoliko koliko je to neophodno za ispunjenje gore navedenih svrha. Pri tome, vodimo računa o zakonskim obavezama čuvanja podataka o ličnosti.

U slučaju kreiranja profila na našem sajtu ili prikupljanja podatka po osnovu saglasnosti, podaci o ličnosti će se obrađivati sve do brisanja korisničkog profila odnosno povlačenja date saglasnosti. Pri čemu opoziv saglasnosti ne utiče na dopuštenost obrade koja je vršena na osnovu saglasnosti pre opoziva.

Podatke, prikupljene na osnovu saglasnosti, obrisaćemo i pre povlačenja saglasnosti, ako je ostvarena svrha za koju smo prikupljali podatke (kao što to radimo sa učesnicima nagradnih igara).

Kada je osnov prikupljanja podataka zaključenje i izvršenje ugovora, podatke o realizovanim kupovinama i kupcima čuvamo koliko je to predviđeno poreskim propisima i propisima koji regulišu ugovor o prodaji. (npr. podaci o uloženim reklamacijama se čuvaju koliko je to propisano Zakonom o zaštiti potrošača).

Nakon isteka predviđenih rokova, odnosno nakon povlačenja saglasnosti, ukoliko se podaci obrađuju po tom osnovu, svi podaci o kupcima će biti depersonalizovani odnosno obrisani ili uništeni.

Kada su u pitanju podaci o kupovini, kupac može i sam da izvrši depersonalizciju podataka nakon isteka propisanih rokova. Depersonalizacija se vrši slanjem mail-a na info@fashionhunter.rs.


 
Prava korisnika u vezi sa ličnim podacima koje obrađujemo


FH BRAND  se obavezuje da će čuvati lične podatke korisnika kao poverljive i da će im omogućiti da ostvare prava koja imaju u skladu sa ZZPL-om.
Korisnik ima sledeća prava u vezi sa obradom njegovih ličnih podataka:
 - pravo pristupa (korisnik ima pravo da dobije jasne, transparentne i lako razumljive informacije o svrsi obrade, vrstama podataka o ličnosti koji se obrađuju, o primaocu ili vrstama primalaca kojima su podaci o ličnosti otkriveni ili će biti otkriveni, o predviđenom roku čuvanja podataka o ličnosti, a takođe ima pravo da traži kopiju ličnih podataka koji se obrađuju);
 - pravo na ispravku i/ili dopunu (korisnik ima pravo da zahteva ispravku ličnih podatka ako su oni neispravni ili nevažeći i/ili njihovo dopunjavanje ako su nepotpuni);
 - pravo na brisanje (korisnik ima pravo da traži da se njegovi lični podaci izbrišu u meri u kojoj oni više nisu potrebni za svrhe obrade ili kada FH BRAND-u  zakon ne dozvoljava da ih više obrađuje);
 - pravo na prigovor i pritužbu (korisnik ima pravo da prigovori na način obrade njegovih ličnih podataka koji može podneti direktno FH BRAND-u ili da podnese pritužbu Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti);
 - pravo na ograničenje obrade (u svakom trenutku korisnik ima pravo da traži ograničenje obrade njegovih ličnih podataka);


Podaci o maloletnim licima

FH BRAND ne obrađuje namerno podatke