FAQ
-
U kojem roku mogu očekivati odgovor na moj upit?
- Naši agenti na sve upite odgovaraju u roku od 24h, radnim danom od 9 do 17 h.
-
Da li treba da se izmerim?
- Merenje je neophodno za artikle uz koje je priložena tablica sa dimenzijama, a ujedno i najbolji način da zaista budete sigurni da će Vam artikl u potpunosti odgovarati. Ukoliko imate bilo kakve nedoumice možete nas kontaktirati na neki od ponuđenih načina.
-
Da li mogu platiti pouzećem / prilikom preuzimanja paketa?
- Ovaj način plaćanja dostupan je za sve adrese dostave na teritoriji Republike Srbije, izuzev KiM.
-
Da li mogu platiti putem Paypala?
- Možete, za više dodatnih informacija pročitajte deo “Dostava i plaćanje” gde možete saznati sve detalje. U slučaju da i dalje imate nedoumice budite slobodni da nas kontaktirate.
-
Da li paket dolazi na kućna vrata i šta ako niko ne preuzme paket?
- Paket dolazi na kućnu adresu. Ukoliko niste kod kuće, kurirska služba će pokušati ponovo dostavu.
-
Da li je moguće nakon potvrde narudžbe menjati adresu dostave paketa?
- Moguće je ukoliko je adresa sa teritorije Republike Srbija, a za inostrane adrese imate 48 časova od potvrde narudžbine za izmene.